lindilus.blogg.se

Fertil man utan skägg...

Kategori: Livets lilla gång

Du ser härlig ut! Guld!
...och kanske skulle du känna dej extra läcker i lårhöga högklackade stövlar....
...som du gärna får av mig tillsammans med chokladen och skumpan...
...som du kan smutta på när du provar stövlarna...
...och vi snackar om livets outgrundliga mysterier...

Jag är 50, 180, 85, mellanblond, blåögd, utan skägg, välutbildad, kreativ, hel o ren, frisk o fertil (?), lugn, målmedveten, initiativrik,
...och kan skicka bild...

...och du kan väl skicka mig ditt skonummer....

Bengt

Detta helt hysteriskt roliga meddelande fick jag idag och jag visste inte vart jag skulle ta vägen riktigt då jag skrattade som en liten kanin med tillhörande pälsvantar. Tack Bengt för att du piffade upp kvällen och speciellt tack för att du lät oss veta att du är fertil och utan skägg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: