lindilus.blogg.se

1+1= ??

Kategori: Livets lilla gång

Plantochi står i fönstret och solar sig under den mulna käckhimlen medan jag preförar soffans mjuka dun i röva. Lyssnar på Tori Kelly och funderar på vad jag ska göra med mitt liv.. nån idé någon? Ingenting med kattmat och tånaglar iaf, det känns för läskigt. Kanske ska bli lärare och ha glasögon, whiteboard-penna i handen och pruttkaffe-lukt i munnen?? Larsi och Ulla skulle såklart bli mina stora förebilder och ledstjärnor... Eller så kanske vi skippar den tanken. Nu ska jag glutta på Hammarby-match. Harebraochhej!

1+1=2 alla barn!!
 
 
 
 
Kommentarer:

Jag tycker du ska plugga nåt organiserande... typ, samordnare eller nåt. så kan du samordna mitt pall. HhhahHahHHHAHAHAH
Nej, bli gympalärare!! 
Skrivet av catrin den 16 augusti, 2010 kl. 13:33 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: