lindilus.blogg.se

Philip och Fredrik

Kategori: Livets lilla gång

Är aningens trött i ögat efter att ha suttit i en publik i typ 7 timmar igår kväll efter att ha jobbat hela dagen. Jag och Ricky va och gluttade på inspelningen av "Vem kan slå Philip och Fredrik" och det ger en mer än bara en kvarts träsmak ska jag säga. Det va roligt dock med paus där man fick nudelsallad och kakor, goodiebags med bland annat grillolja i och såklart att titta på Philip och Fredrik som e lite knasiga i bollen. Bakom oss satt en kärring som va så upprörande jobbig och dum i huvvet att jag va nära att vända mig om och säga henne ett par sanningens ord. Don´t mess with me when I´m hungry säger jag bara! 
 
Kommentarer:

haha syrran va snidig du va då! 
Skrivet av catrin den 29 augusti, 2010 kl. 11:12 #
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: