lindilus.blogg.se

Professionell makaronilåda

Kategori: Livets lilla gång

Efter en dag på Pressis tillsammans med syrran har det blivit ett och annat röj och Pressbyrånlåten har spelats inne från lagret så många gånger att vi bara va tvungna att skriva om texten så att den blev lite mer autentisk. "Ni snoppar mitt jag, jag lider var dag"

 


Nu är det dock andra bullar på Bengt och jag står i köket och fixar en mycket kulinarisk makaronilåda, som jag och min cykelbestulna herre ska riktigt trycka in i käfta. Önskar ni att veta receptet får ni fortsätta önska för det blir inget med det. Men en sak kan jag säga.. förkläde är ett måste när man gör makaronilådor som denna. Se bara hur professionellt det ser ut där jag sitter på golvet i köket och vevar med pastasleven iförd ett förkläde som min moster gjort med alldeles egna fingrar. Fantastiskt det där med hortikultur och symaskiner.. jahaarå! Smaklig spis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: