lindilus.blogg.se

Avslutande dipp!

Kategori: Livets lilla gång

Är så trött i ögonen att jag snart ger upp chipsätandet. Men satan så gott det är!! Efter en dag med nästan ständigt svullande avslutar jag det hela med lite chips och dipp...som jag lovat!



Efter att far fått mandeln, Pippi fått LSD och nejlikorna tryckts in i apelsinerna börnade vi hem en stund till Breviksboet och glöggade loss med hundhår och kakfat. Fnissigt och tossigt skulle man kunna säga. Sen bar det av hemåt igen lagom till klockan Kalle Anka. Efter ångest-Ferdinand och hysteriska hackspetten va det så äntligen dags att intaga matbordet och trycka käften full med ägghalvor. Dock har alla i familjen fått betydligt mindre magsäckar så det fick bli att äta i flera omgångar...självklart med en jävla massa godis mellan.



Den mongolida granen svämmade, som vanligt, över av klappar och när vi kunde sitta upp efter middagen igen så gick vi loss på ketisarna. Fick så många många fina klappar att jag inte riktigt vet vilken som e favoriten. Jag vet iaf att jag fick 3 parfymer och 2 deos... nåt ni vill säga mig familjen?? Sniff sniff och god jul!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: