lindilus.blogg.se

Har tandläkare har ingen helg!?!?

Kategori: Livets lilla gång

Fan..jag kan inte somna om. Har vaknat från och till sen Buppis kom hem från firmafekken typ runt 6 imorse. Fram till 08.40 låg jag där i sängen och väntade och väntade och tillslut fick jag nog och bröt mig in i badrummet, som va helt jävla sjöblött över allt. Hej hej miljön, här har vi duschat varmt i 3 timmar! Bra grejor det där...så då vet man ju vem man inte kommer att se röken utav idag. Kul!



Jag ska dock bege mig till tandläkarn snart. Menar dom verkligen allvar med att jag har en tid på en lördag? Men jag har fått både brev och sms så jag antar att det bara är att åka dit och visa upp hörntänderna för dom..och icke att förglömma - casha upp en jävla massa stålars för lite rotande bland gom och övriga ateraljer. Suck!



Sen är jag lite fundersam över vad jag ska göra efter tandis. Antingen åker jag och köper julisar. Slog in min första igår och fick nästan en glädjetår i ögat. Eller så åker jag till sats och pumpar lite. Är sjukt taggad på att gå ner mina sista 3,5 kg så att jag gått ner 10 totalt. Det skulle va så fint så fint!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: