lindilus.blogg.se

Valnötter och marmelad =D

Kategori: Livets lilla gång

Hola mamazitas..papazitos!

Efter det mystiska mötet med Annika fick jag en så ypperligt bra idé när jag satt och åt en macka med marmelad. XD Helt plötsligt kände jag att jag bara måste lägga på ett par valnötter på mackan. OCH DET BLEV SÅ JÄVLA GOTT!!! Ingen vidare bantarmat, I know, men det e endå min nya favvis. Har tagit ett foto på den, men pallar inte bråka med alla 500 sladdar och skit för tillfället så den får ni njuta av senare i livet.

Mor och jag har tagit vår tisdagstripp till Maxi och även en tur till ÖB. Väl där kände jag att nu får jag ta katten i baken.. (eeh ja) så jag gick iväg till sats och skaffade mig ett kort. Så nu är det tack och adjö valkar och hej hopp träningsvärk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: