lindilus.blogg.se

Älska hemlösa!!!!

Kategori: Livets lilla gång

Börjar med en bild från "måla-om-projektet" inne i vardagsrummet. Med på bilden har vi oxå supernörden Rickard som game:ar med sina 2 skärmar. XD
 

Det har varit en känslosam liten dag det här.... och inte bara för att min högra käke håller på att lämna detta liv. Innan jobbet sms:ade jag med mina vackra finisar i Australien. Och då slog det mig lixom på riktigt (fast än jag tänker på det varje dag) hur mycket mycket mycket jag saknar er. Det är så pissigt långt kvar till ni kommer hem era små äckel!! Blir så deppig i näbben när jag tänker på alla good times vi brukar ha när vi alla e togettah (med Ali G uttal). BEDAS UNITE!!!! (skinny du är oxå inräknad ofc) <3

*

Sen kom jag till äckeljobbet där jag och Auiui fick en varsin flaska vinare av The big BennyBoss....just because we're the best. Lite skumt jag vet, men så är livets lilla gång. Stressade människor som ska ha remsor, barn som skriker om godis, en råhög pundare som somnar till och doppar halsduken i sitt kaffe..... Och sen plötsligt innan stängning kommer hon in: En liten kvinna som är uppenbart generad. I armarna håller hon sitt täcke och sin kudde. Så frågar hon om jag kanske hade en liten bulle eller så kvar som hon kunde få för hon va hemlös och hade blivit utslängd från stället där hon brukade få sova. (Hjärtat snörpte ihop till ett litet litet russin på mig) Så jag gav henne lite bullar och erbjöd henne en säck att ha sitt täcke i. Och då började det rinna små glädjetårar på den vackra underbara människan. Fatta att man gråter av lycka för att nån ger en en säck, ett par torra bullar och ett leende. Jag älskar dig lilla hemlösa tant, du är den vackraste kund jag någonsin haft!!!!
 
 
 
Kommentarer:

BRA GJORT!!!!! 
Skrivet av syrran den 30 januari, 2010 kl. 14:13 #
 

Men gudars, blev lite tarogd har borta... Fett fin!! Vill gosa med henne.. eller kanske inte, hon kan inte lukta lika gott som dina armhaler, eller hur? SAKNAR DIG! <3<3<3
Skrivet av cassss den 05 februari, 2010 kl. 08:08 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: