lindilus.blogg.se

Städkärringarna på Vendelsö Skolväg

Kategori: Livets lilla gång

Är så trött och förkyld att näsan snart fastnar i pannan på mig. Men jag är ändå nöjdast i stan idag eftersom våran lägenhet va superbäst. Jättegammal, men ändå inte rutten....utan sådär mysigt inbodd om alla förstår va jag menar. Hela dagen har vi skurat golv och torkat av allt ifall att de som bodde där innan skulle ha lämnat efter sig massa snoppsafter och svininfluensabakterier. Det som e lite sorgligt dock är att soffan vi vill ha, the one and only yes, inte kommer att komma förrän om 6 (!!!!!!) veckor. Känns som år to me, men det är väl smällar man får ta. Avslutar inlägget här nu då med att införliva era små ögonsniglar med 4 bilder från dagens dilemma. Diverse nycklar, det fantastiska jättelila (färgen) vardagsrummet, det ännu mer fantastiska röda sovrummet och slutligen den fina lilla plantan som pryder fönstret i det ljusblå/vita köket. Livet!!!


Måste tillägga att jag hälsat glatt på de få grannar jag fick syn på. Är man trevlig såhär i början kanske man kan få låna en kopp socker eller 5 någon gång när det kniper...
 
 
Kommentarer:

Åh vad roligt:)
Skrivet av äni den 05 januari, 2010 kl. 23:40 #

kom igen.. promota min blogg här!!
 puss!!! 
Skrivet av catty den 06 januari, 2010 kl. 01:53 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: