lindilus.blogg.se

Döda blommor

Kategori: Bedas

Ja här va det dött vill jag lova... ungefär lika döda som mina blommor ute på balkongen är efter detta bombastiska väder Svea bjuder på denna sommar. Synd att den mesta av den måste spenderas nere i tunnelbanan för min del bara. Jag vill schteka som en mås i blåsväder och köpa nya blommor till min balle. Vill ha ett äkta "hej-jag-är-liten-och-är-ledig-hur-länge-som-helst-sommarlov"...det hade suttit så satans bra. Men imorn är det iaf krökelibökel med kära Bedas, om jag nu vågar mig på krökel igen efter den alldeles för tilltagna kvällen med Aurora och hennes lilla gäng. Skrapsår och dubbel ransonering i hålan...näe vet ni va. Jag får återkomma när jag har något sjukt spännande att förtelle. Harebra och heeeej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: