lindilus.blogg.se

Med lite bajs på topp!

Kategori: Livets lilla gång

Idag hade jag mkt roligt på jobbet faktiskt. Jag tog kakan mellan egna tänder så att säga och underhöll mig själv riktigt bra. När det kom kunder som pratade i telefon eller som hade hörlurar med musik, alltså såna människor som ignorerar mig totalt, hittade jag på små fina saker att säga eftersom det ändå inte va nån som lyssnade (förutom de som stod i kö bakom). Dagens favorit är: - Ja då blir det 7666 kronor med lite bajs på topp. Mmm, va gott vi har det! Hahaha, jag fnissade fint åt detta en lång stund...
Jaaahaadå!
Hur som helst så har jag vart och skakat cellulosan med lite afrodans så att svetten stänkte hejvilt genom salen. Men jag känner mig ändå inte riktigt nöjd när jag sitter här med kvällens kycklingwook mellan framgaddarna och lite ryck i småtårna. Funtar på att damma av en Carmen Electra- dvd och smälla mig riktigt hårt på baken och bita lite sexigt i fingret i sann pole dancing-anda.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: