lindilus.blogg.se

Avlopp och snopp

Kategori: Livets lilla gång

Knullkompisar i barrskogen!! Så kan det kännas att få diverse saker uppkörda på oönskade ställen. Men för att slippa tänka på sånt luftar jag gomen med ciabatta och räkost. Hade ju inte suttit helt fel med lite (eller jävligt mycket) godis till efterrätt, men nu är man ju mindre petit i kroppen så det blir inget.

Mor och jag har vart på Maxi idag och inköpt det som livet inte klarar sig utan. Typ lite vitlök och lite tuggummi och så. Vitlöken för att den är god och tuggummit för att man luktar avlopp och snopp i munnen av att äta vitlök.

Nämen så mkt mer viktigt fakta om mitt liv hade jag inte att bjuda på för tillfället. Sitter mest här och väntar och väntar på att Caskinny ska anlända till Svea. Runt den 23:e har jag fått höra... jag tycker att just nu är det otroligt runt samtidig som det är den 23:e. Kom hem?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: