lindilus.blogg.se

Det kliar i pannan

Kategori: Livets lilla gång

Nu är jag hemkommen från mardrömsjobbet nummer 1. (Börja aldrig någonsin jobba på Pressbyrån gott folk för det är inte bra för ditt psykiska välmående.) Bakom mig fifflar Ricky och Michelle Ahole med diverse sladdar och med tanke på orden som spruttar ur munnen på dem går det inte särskilt bra. Hur som haver så har jag kommit på att jag måste:

1. Kolla igenom alla Carmen Electra-dvd:erna och lära mig hennes hysteriskt underhållande routines.

2. Färga min groteskt massiva utväxt som får även den mest blinda gråsparv att tappa fjädrarna.

3. Kolla på Alice i underlivet. Johnny Depp, ja tack Gud för den!!

4. Dra bort den silvriga klisterlappen jag har i pannan. It is cleeing (mitt egna engelska ord för kliar) me in the panna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: