lindilus.blogg.se

Lyckans ostar!!

Kategori: Bedas

Men tjeeeeenare i påskrisets yttersta spets!!

Idag har det vart en sån otroligt pörtig dag. Först satt jag på ballen och solade, iofs cyklade det förbi en gammal gubbe och glodde på mina bilringar, men det va mysigt med sol iaf. Sen tog mor och jag en liten tur till Maxi som vanligt och inhandlade diverse tulpaner och påskliljor. Icke att förglömma det fina lilla påskägget som Prickard ska få. Sen satt jag här hemma i stilla frid och fixade med påskkort och pyntade mitt ris när Froid ringde och bjöd in mig på fika med Nattis i Handen. För övrigt så joinade även Gose-Jenniför later on oxå. Men hur som helst så fick jag där på cafét höra världens vackraste lilla röst i mitt öra. (Genom en telefonlur förvisso, men det va ytterst pörtigt) Cassandras vackra stämma flödade i örongångarna och fick mer än 5 tårar att fylla ögonhålan. Inte långt kvar tills mina små bomullstussar är bland mina valkar igen. Det är där dom trivs som bäst...oh ja!

Dock kanske valkarna är lite färre framöver då Jenniför, Cas och jag ska ställa upp för våra medBedas som tränar senior B. Ja ni förstår rätt...på med kjolen och rosetten för här ska det tränas cheer igen. Dallrande lår och hysteriska smile here I come.... I LOVE IT!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: