lindilus.blogg.se

Ett smärre klagomål härå!

Kategori: Livets lilla gång

Fyfan vilken hemsk jävla dag jag har haft på jobbet idag. Självklart hade bruttan som jobbade igår inte gjort ett jävla smack så jag fick jobba dubbelt så hårt. Skulle vara soft om jag hade fått hennes lön för det, men riktigt så är det ju inte. Extra kul att försöka göra saker när julstressen redan är igång = mycket mer folk och mycket mer otrevligheter pga att alla e stressade. Ska sätta mig och skriva en listjävel nu på allt det som inte va gjort när jag kom imorse så att den kan användas som instruktions- och komihåg-lapp till retards som fortfarande inte fattar hur man fyller på dricka i en kyl osv. Inte för att nån kommer bry sig som vanligt, men mer som ett statement lixom! Så..nu har jag fått klaga lite!



Idag va det dags för träning igen efter en veckas ledighet. Missade den inledande voltningen, vilket va skönt för stackars axlarna. Men på tisdag e det flickisflickis som gäller...och då SKA fan basquetosen sitta som handen i handsken. Ingen salami blev det för mig och Cäz heller...den där Maggan alltså.



Nu sitter jag och julmyser med min pyntade adventsljusstake. Första ljuset tänt som sig bör och julkänslan är på topp. Snart sliter jag upp granen i vild desperation och kastar julkulor runt mig i rasande fart. =D
 
 
Kommentarer:

Och jag har en ROSA gran.. hihih hihih... hihih hihihi...! 
Skrivet av systeri! den 30 november, 2010 kl. 08:13 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: