lindilus.blogg.se

Lysande stjärna

Kategori: Livets lilla gång

Åh.. ena ögat svämmar över av små lyckliga tårar. Kom hem från jobbet och hade läst klart alla 3 skvallertidningar jag rånat med mig från jobbet. Så skulle jag sätta mig vid datorn och dega med ännu mer onödigt tjaffs när jag upptäckte det lilla brevet. Såg direkt att det var från mor min...ett sånt där spännande litet kuvert med handskriven adress. Lite tjockt så att man vet att det är något mer än bara ett papper i. Inuti låg det 2 superfina reflexer (en rosa ballerina och ett ultrasnuttigt bi) och ett litet meddelande från fina mamma. Blev ytterst rörd i hjärtroten.. ska använda dom här reflexerna tills jag dör fan. =) Tack lilla mor!!! <3 <3 <3
 





Det har för övrigt varit en förvånansvärt bra dag idag, trots att jag glömde hörlurarna hemma i morse och inte kunde lyssna på musik på väg till jobbet. Men jobbet gick sjukligt bra ändå...vet inte om det är för att jag är så jävla snygg eller för att jag luktar så gudomligt, men satan vad det gick bra att sälja grejor idag. Nästan så att det va liiite kul att merförsälja nu när det är tävling och allt.



Skorna har inte läckt in heller, vilket förbättrar dagen ytterligare. Plus att jag håller på att göra nudelwook med kylling = snart får jag äta. 4 kg ner sen jag vägde som mest..improviiiing!!! =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: