lindilus.blogg.se

Anal beads

Kategori: Partaj

Hrrmm, ja hej världen!



Jag är lite (läs sjukt mkt) däven efter gårdagens danske-partaj hemma hos Skinny. Fiskarna flödade ner i halsen, penisar överallt och en hel del allsång och dans. Men upp som en sol och ner som en pannkaka skulle man väl kunna säga om mitt avslut på kvällen. (Tack Prickard för skjutsen <3) Somnade loss inne på toaletten och så ont som jag har i halsen idag så måste jag fan ha kliat lite på bronkerna alltså. Hahaha, I love it! Huvudsaken är ju att anal beadsen kom till användning och med tanke på hur Cas och Froid lyste upp vid åsynen av det hela så tror jag nog att det gick riktigt vilt till. Röpfen och snisslan är iaf intakta här borta.. what about you?



Nej usch.. trots dagens tillstånd har jag underrättat smärre underverk och städat hela hemmet, vart på MAXI för att råhandla och rösta sådär lite sporadiskt (hörde att det va nåt slags val på G lixom) och lagar just i denna kvart middag åt lillmiljen. (Jag, Ricky och Michocho) Nämen...godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: