lindilus.blogg.se

Playstation lr inte?

Kategori: Bedas

Jamen detta var väl en händelserik helg. Efter sista camp-träningen klämde jag in en liten storhandling på Maxi innan jag och Frida begav oss till VH för att spendera kvällen på Restaurang Fisken där vår käre kompanjon Cas häller upp öl åt grabbarna. "Grabbarna tyyyycker hooon e bra" Jo men det var väl en alldeles särdeles speciell upplevelse att se de övervuxna fjortisarna festa loss på sitt lilla vis. Men om man ska säga nåt klokt på värmländska så är det iaf ämnet afrikabarn som står på tapeten.

Igår, efter en dag hos mampapi, hade vi Beda-kväll i min boning. Det va en playstation-kväll utan playstation så atteh..så va det med det.



Cassandra i gårdagens outfit:

Strumpbyxor - Lindex

Klänning - HM

Plåster - Ica Maxi



Den här morgonen har jag spenderat med att:

*Städa bort alla burkar och flarror

*Langa upp massa bilder på fejjan

*Glömma en kastrull på spisen så att hela locket smälte. (oops)

*Fundera på om jag ska köpa ett playstation 3.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: