lindilus.blogg.se

Urgelgurgel-dag

Kategori: Livets lilla gång

Jag har haft världens äckligaste och jobbigaste dag idag. Det blir antagligen så när man möts av käckig jävla snö när man vaknar upp och ska gå till burren. Allt gick åt helvete... massa massa kunder samtidigt som smallshops- och axfoodleveranserna bara stod och svettades mitt i butiken. Nordea-korten gick inte att betala med, kassan fuckade up och en kund som fått fel lottokvitto kom in och tjaffsade. Tur att min Ricky-Roo kom och höll mig sällis den sista timmen. Annars hade jag lagt mig ner på golvet och gråtit som ett litet barn.



Nu har jag tagit en 20-minuters sleepingstund och har trängt i mig träningskläderna för det e dags för sista dagen av camp. En liten fågel viskade i mitt öra igår att vi antagligen kommer köra skruvbasket idag så hålla alla tummar ni har för att jag kommer hem utan allt för ont någonstans ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: