lindilus.blogg.se

Diverse liv

Kategori: Bedas

Alltså...träningsvärken i mina bröstmuskler är så intense att jag knappt vet om armarna kommer sitta kvar resten av dagen. Men det skulle ju va rätt soft om dom ramlade av en stund där runt eftermiddagen när jag står i kassan och lider så att jag inte kan jobba vidare. Sen hoppar dom på igen lagom till att jag är hemma.... satsar på det.



Helgens "sleepover" bjöd på gos med sötaste Elvira-bebisen, sudie- och smsteknik med Nättiz och så mycket svullande att valkarna har att leva på resten av min livstid. Tur att jag är så himla smal och smärt att jag kan unna mig lite ibland...hehe.



Igår hade jag solarie-time på ballen endast iförd bikini. Snacka om varma vindar från norr till söder mina bröder. Passade på att råpressa innan träningen som bestod av ännu mer ändringar av program då vår sjukstuga växt något enormt de senaste veckorna. Från att ha varit bakperson i princip hela programmet igenom är jag nu sidobas. Annorlunda, men roligt...jag och Froid for the win lixom!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: