lindilus.blogg.se

Off to VM

Kategori: Resa

Up and about!! Cas, Froid och moi vandrar runt i Tottenhemmet och pillar i oss diverse frukost. Digestive och vatten är prima uppvärmning inför en massive flygresa. Efter cirkus 5 timmars sömn är vi mer än vackra i fejjorna. Dessutom ramlade det dessutom precis ner en fågel utanför fönstret...usch.



Nä men nu drar vi till VM i Florida då. Ber till gudarna att jag packat ner allt och kör en extra bön för att jag inte går upp 700 kg in the land of super size. Puss och gull alla finingar här hemma och en megastor pussilurv på min lilla Rickard. Me luf you! <3
 
 
Kommentarer:

Jävlar va spännande syssi... <3 Jag uppdaterar allt jag får reda på att ni gör på min blogg. hehe! <3 Jag är er stalker på Eagles, team sweden! 
Skrivet av Catrin den 28 april, 2011 kl. 09:13 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: