lindilus.blogg.se

Sockerpsykos i blodfettet

Kategori: Livets lilla gång

Det här måste vart den längsta jävla långfredagen i mitt liv. Det va så dött på jobbet att jag nästan tappade pannan i golvet...15 ggr. Men en tippentoppig sak denna långa fredagis är att vi firar Stig som fyller imponerande 70 barre med mustaschen på vift! Jag gjorde en superstilig tårta till honom med massa grädde och bär. =)



Igår hade vi myspysigaste påskmiddagen hemma hos mor och far. Syster och Prickard va oxå närvarande och tillsammans sprang vi runt på tomten och letade ägg som 3 alkoholiserade sångsvanar. Svullade så det stod härliga till oxå, men innan det testade vi alla vårt blodsocker på pappas lilla maskingrej. Kändes riktigt skönt i hjärtat att veta att man inte led av nån sockerpsykos i blodfettet eller liknande då jag hade 5,5, som tydligen är ett riktigt hyvens resultat. Även ytterst flådigt att åka dit med smutsig tvätt och komma hem med ren... mycket fin ekvation som är mycket mysigare än att vara nere i tvättstugan en hel dag. =)



Men här ska ni få se på det bästa av allt. Min fiiiina fiiina påskpresent från mami&papi. Det är en rosa pyjamas med massa flodhästar på och så står det Love to dance. HUUUUUR PERFEKT ÄR DEN INTE???? Jag älskar den...såsar runt i den 24/7 här hemma.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: