lindilus.blogg.se

Tillbax i soffan

Kategori: Livets lilla gång

Nu är jag hemma i ensamheten igen. Kvällarna är inte så roliga när man mest sitter ensam och glor och har ångest i magen för att man inte har något jobb. Och det är ännu tråkigare när man inte får skyffla i sig massa goda grejor. Det brukar vara det som får dagen att kännas bäst och nu har jag bytt ut det mot promenader. Det är bra, men inte roligt...men nog om det nu.



Mor och jag hade en mucho trevlig dag med vasin tallrik kinamat i magsäcken och solsken i blick. Vi tittade på Bridesmaids och den var faktiskt 10 ggr roligare än vad jag hade trott. Jag trodde det skulle vara en såndär ultrasmörig kärlekskomedi som man inte riktigt orkar med, men det blev riktigt fnissigt där några gånger. Men nu är det over and ut som man brukar säga i Hong Kong.. jag ska hänga tvätt. Jippie!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: