lindilus.blogg.se

Welcome back =D

Kategori: Livets lilla gång

Igår hade jag en hemsk känsla i magen. Jag satt ensam i soffan efter min kvällspromenad och tittade på Remember me. Alltså den filmen...se den INTE om ni har problem med ångest och sånt i ert liv. För jävlar vad jag mådde dåligt hela kvällen efter att jag sett den. Det hjälpte inte ens att kolla på Scrubs eller How I Met Your Mother.



Men idag när jag vaknade till liv ovanligt tidigt kände jag att nu du Stjärnan och Lottan så är det jag som vevar lite med hantlarna i sann morgongympa-anda. Jag känner att min fina karaktär är på väg tillbaka, den som gör att jag går ut och springer fast jag hatar det och den som gör att jag inte trycker in massa saker i käften fast jag bara vill begrava hela kroppen i choklad. Jag gillar det! Den har lite nice timing också sådär lagom till att träningarna drar igång. För extra motivation och för att jag tycker det är mysigt med sånahär typer av sidor så skriver jag in allt som försigår på: KOSTPLANERAREN. (helt gratis)
 
 
Kommentarer:

Så där... brukar jag oxo träna... fniss <3 Eeeller snarare flåsa loss på yogamattan som en jävla konstig blåsfisk me stödstrumpor..!! 
Skrivet av cat den 16 augusti, 2011 kl. 14:52 #
 

TA MED MIG, TA MED MIG!
Skrivet av Nattis den 16 augusti, 2011 kl. 21:56 #
 

VAd menar du Fnatten. Vill du va med på kostplaneraren eller ut och kajka på promenader med lilla mig?? =D
Skrivet av Linda den 17 augusti, 2011 kl. 10:30 #
 

promenada med dig :D
Skrivet av Nattis den 17 augusti, 2011 kl. 12:34 #
 

Klart vi ska promenada och va glada =D =D =D
Skrivet av Linda den 17 augusti, 2011 kl. 19:43 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: