lindilus.blogg.se

Retardation!!!

Kategori: Livets lilla gång

Vafffaaaan är det för fel på folket i detta område?? Är det så jävla svårt att fatta det här systemet som innebär att den dag och tid jag skriver upp mig på nere i tvättstuga är oxå den dag och tid jag faktiskt går dit med mina nerbajsade kläder och använder maskinerna. INTE PÅ MIN TID!!!! Är det okej att lägga in sina fisdoftande kläder när det är uppenbart att jag är mitt uppe i tvättningen (på min tid)?? Svaret är ett stort fett jävla NEJ på den frågan. Ska raka ögonbrynen av hela jävla packet.



Förutom det har jag nu påbörjat min "brun-utan-sol-kur" inför DM. Ingen större katastrof än så länge förutom att händerna är väldigt vita i kontrast till de andra delarna på hyddan. Men hey, vad gör det om 100 år? Nä precis min mening.



Nu är det mental förberedning inför kvällens träning och, som vanligt på tisdagar, städning av boet. Chips med dipp!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: