lindilus.blogg.se

Riktigt jävla upprörande!!!

Kategori: Livets lilla gång

Jag är fan upprörd!! Först tvättar den jäveln en kvart in på min tid, jag slänger ut skiten i en korg... Nästa gång jag är nere har han hängt upp sin jävla tvätt i torkskåpet, fortfarande på min tid. När det är 5 minuter kvar av MIIIIIN TIIID så går jag ner för att hämta det sista som fortfarande hänger och torkar i skåpet. Nämen hallå på honom där han står och hänger upp sin tvätt, pekar lite på mina kläder som han plockat ner och slängt i en korg. Vem fan tror han att han är som tar sig äckliga äckliga friheter med mina kläder när vi alla andra, i de 3 feta husen som delar på 3 tvättmaskiner, skriver upp oss på listor och väntar i år och dagar på vår tid??? Han fick höra ett och annat mutter och en dörr i fejjan. SÅ JÄVLA UPPRÖRANDE!!! Nu har jag fått ventilera det oxå, som en gammal surkärring som luktar kål. Härligt!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: