lindilus.blogg.se

Snabbare än snabbast!!

Kategori: Livets lilla gång

1 timme...1 endaste timme och tjugoelva liter svett var allt som behövdes för att det skulle bli riktigt hemtrevlans och presentabelt. Har till&med dammsugit, städat toalettisen och monterat bort en äcklig trasig skärm från köksfläkten. Men se upp för vått golv hörrni, för nu droppar det fan om mig. Synd bara att sussarn ligger inne i sovrummet och ockuperar för där är det fortfarande bombnedslag á la Bagdad. Jaja, ville bara skryta om hur snabb jag var. Och medan solen strålar ikapp med min trasiga köksfläkt så kan ju ni ta och kolla in mig och en annan slags fläkt i den här eminenta videon.
 
 
Kommentarer:


haha linda jag döööör!!!
Skrivet av the driver den 29 juli, 2011 kl. 22:23 #

SKa det va så ska det va på riktigt... service på toppnivå!!!
Skrivet av Linda den 30 juli, 2011 kl. 03:12 #

Hihi roligt att du bloggar loss igen, wiwiwiw..! 
Skrivet av catrin den 30 juli, 2011 kl. 15:10 #
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: