lindilus.blogg.se

T-red i ögonen

Kategori: Livets lilla gång

Det här är inte bra..BigBrother förstör min sömn helt. Måste lixom gå och lägga mig senast kl. 22.00 när jag ska upp och öppna dagen efter för att inte dö av seghet. Men nu när BigBrother har börjat (och jag MÅSTE titta) så blir det ju alldeles för sent för en gammal kärring som mig. Sen när jag kommer hem från jobbet igen så somnar jag, som en däckad A-lagare, och då är jag ju lixom inte tillräckligt trött sen när jag måste sova. Snurrigt det där! Men har iaf tagit igen några dregliga timmar på soffan nu.



För övrigt så har jag väl inte direkt någonting att skriva om. Återkommer när jag har uppfunnit ett sätt att tillverka guld av toapapper, hur man går ner 10 kg av att äta choklad eller något annat revolutionerande. Tjohopp!!
 
+
+
=
????

Kommentarer


Kommentera inlägget här: