lindilus.blogg.se

Planogram-faaan!

Kategori: Livets lilla gång

Planogram är bland det värsta skit som någonsin har uppfunnits..och det har jag fått spenderat dagen med. Tuggummin, tablettaskar och all världens skit ska flyttas om och bytas ut i onödiga små sekvenser som nån på huvudkontoret räknat ut så duktigt, men själv slipper lyfta ett finger för att fixa i ordning ute i butik. Tur att min mysiga mor morsdagade förbi och spred lite ljus över min dag. Jag överraskade henne imorse med ett bio-presentkort som jag gömt i hennes handväska... så då överraskade hon tillbaka med en liten visit. Love it!



För övrigt är jag hungrig som en förstfödd noshörning så en liten kycklinggryta är på G ute i köket. PURJOLÖÖÖÖÖK!! Nystädat i alla rum och blommigt på ballen min...mmbop! Men bara så att ni vet: Arbetslös grabb kan festa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: