lindilus.blogg.se

Tjoflöjt!

Kategori: Livets lilla gång

Jorå..mörschade lite pyrre idag på träningen så axlarna är lagom möra nu. Men det känns som en bit av kaka när man tänker på hur nära vi alla var döden där uppe på plinten. Att falla bakåt mot tre små snuttetoppar är inte varje dag. Nämen såatteeeh...bra att får röra lite på valkarna såhär efter en dag med stilla stek och mamilek. Nu är det susselisus som gäller för imorn är det jag som kliver upp i ottan och beger mig till en dag som kommer knäcka varje nerv i mina ögonbryn. Fisdoften hänger fortfarande kvar för den som vill veta... och inte nog med det..min vattenflaska har blivit osynlig och försvunnit upp i det blå rakt framför ögonen på mig. Ser nån den så kan ni ju be den att komma hem igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: