lindilus.blogg.se

Julkonsert med Dr. Fart

Kategori: Livets lilla gång

Har precis betalat lite räkningar och diverse och insåg att jag nu har 700 spänn kvar på mitt personkonto. Fatta att jag har överlevt typ 4 eller 5 månader utan att jobba det minsta och utan att behöva ta en krona från sparkontot. Måste ju säga att utan Ali Omar hade det aldrig gått, så tack igen för ditt flitiga arbete med knytnävarna i mitt fejs. Och nu får jag snart en liten lön igen så att jag kan köpa juuuuuuulklaaaaapppaaaar. Best time of the year!!!



Börjar faktiskt få en riktigt fin julkänsla redan nu. Har börjat smygsjunga lite julsånger och tänkt ut julklappar till olika personer. Vill ni också ha en såndär äkta julkänsla i hela kroppen kan ni kolla in denna video från förra året då min syster filmar när jag har julkonsert i soffan och spelar Blinka lilla stjärna på en Dr. Fart-maskin. Se och njut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: