lindilus.blogg.se

Hår-experiment

Kategori: Livets lilla gång

Idag har mami, syster och jag vart i Farsta och fikat diverse mackor och tittat runt på olika pinaler. Mor och far e så snälla och har bidragit med en vinterjacka till mig denna vinter så jag slipper frysa och lukta kebab, som min förra jacka gjorde. Tin fick en symaskin istället, men det är ju inte riktigt min grej så en jacka blev alldeles perfekt. <3



För övrigt sitter jag och panikar lite halvt eftersom jag nyss smetade in hela babbet i hårfärg. Har aldrig i mitt liv försökt att färga utväxten själv så vi får be till gudarna att de är på min sida nu. Annars dyker jag väl upp som en felparad morot med inslag av pineapple. Hjälp!!
  Såhär jävla söt är jag för tillfället!
 
 
Kommentarer:


Ni har goda sidor ibland Barbarellan MEN DU ser ut som "LIDA PIN för att bli Fin undras om Tinat i Tin än haha Kabbalah ÄR skit så var rädda om er själva kärringar
Skrivet av Raoul PETE Joacim Parfalk den 14 oktober, 2011 kl. 17:38 #

Haha, tack detsamma du! =)
 Jag överlevde utan att dö alltför mkt och Kabbalah har jag aldrig varit intresserat av så du kan vara lugn. 
Skrivet av Linda den 14 oktober, 2011 kl. 17:57 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: