lindilus.blogg.se

Pissf***a och runkbulle!!!

Kategori: Livets lilla gång

Blir så sinnesjukt trött på livet nu alltså. För det första hade nån jävla bonde bara helt utan hjärta i kroppen strykt över mitt namn nere i tvättstugan och tagit min tid. För det andra så har vi inte en droppe varmvatten (vi bor i lägenhet ffs), men en jävla massa silverfiskar har vi att bjussa på. För det tredje så skickade Alfakassan precis hem ett fett kuvert med 10033726 papper där det står att jag måste komplettera med det här och det där och 500 grejor där och intyg hit och dit. VARFÖR göra det omöjligt för en arbetslös människa att få pengarna den har rätt till?? Blir så fruktansvärt trött på livet...fruktansvärt trött!!!!!
 
Kommentarer:

har inte ´ni heller varmvatten? tänkte ställa mig i duschen men nej jag tror jag står över! ;P
Skrivet av auui den 10 oktober, 2011 kl. 12:20 #

Fan va skumt.. men nu är vårt tillbaka iaf! Det är ju toppen att dom informerar om de stänger av varmvattnet. XD
Skrivet av Linda den 10 oktober, 2011 kl. 15:24 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: