lindilus.blogg.se

Flodhäst i brevlådan

Kategori: Livets lilla gång

Som jag har hemmafruat mig idag alltså...ni skulle bara veta. Och nu får ni det oxå. Först storhandlade jag massa mat till magarna med min mor, som var på besök hos mig för att få en liten "betala räknar via internet-kurs". Hon var ytterst duktigt och kvick i fingertopparna vill jag lova! =D Utöver detta så har jag tvättat vartenda litet nerbajsat plagg jag kunde hitta och samtidigt bakat prioger. Nom nom nom...hoppas bara att inga bajspartiklar från grabbens kallingar landat i pirogerna för det hade ju blivit lite jobbigt.



Idag fyller käre Froid-face 22 barre och det ska vi väl fira med en awesome träning ikväll. Ingen idé att gratta henne på fejsbjucken eftersom hon knappt verlar veta vad internet är så jag får hipp hippa och hurra lite ikväll istället och sen fira på riktigt i helgen om jag känner den damen rätt. =)


Innan jag susar iväg tänkte jag bara visa min fina flodhäst som jag fick hem i brevlådan för nån vecka sen. Jävligt stor brevlåda tänker ni då, men det är en liten träflodhäst med mitt namn inkarvat. Jag fick den av en gammal holländar-vän som va på nån trip till Kenya där en träsnidare gjorde den till mig. Va va va..är det inte underbart?? Ända från Kenya och hem till mig och min flodhästsamling. I lörvör it!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: