lindilus.blogg.se

Lindas helg

Kategori: Livets lilla gång

Fredagen bjussade på biljardspel (gud hjälpe mig va dålig jag var), träningsvärk i magen av det hysteriska garvet åt biljardfiaskot, en härlig bussresa med allsång och en helt overkligt påträngande Påål Plutt (mkt älskvärd person enligt honom själv dock).

*

I lördags köpte jag en ny digitalkamera och ett par hörlurar så att jag kan blixtra loss på diverse sevärdheter och poppa loss i öronen under de många miljoner timmar det tar att flyga till USA. Ja, det va väl det enda jag åstadkom den dagen tror jag....tyyyng dag for sure!!

*

Gårdagens soliga strålar avnjöts (hatar det ordet så grovt) med lilla miljen ute på Tyresö. Kollade på när syrran krattade löv samtidigt som hon a r t i k u l e r a d e, jag sprintade med för stora skor över gräsmattan och åt mamis goda mat. Sen bar det av till Svartis för att kraschlanda några flickisar och fylla på energin med lite "Team Sweden-muffins" som Jojjo och Nicole hade mästerkockat ihop.
 



Så då vet ni det...skriv gärna upp denna ytterst vitala information för imorgon klockan 13.73 blir det skriftligt prov på Lindas helg. Så läs på!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: