lindilus.blogg.se

Onödigaste dagen!!!

Kategori: Livets lilla gång

Igår va chefen vänligheten själv och kom och hämtade mig och Aurora med bil för att vi skulle kunna stå bakom kassan och tjata och gnata ett par timmar. Den lilla detaljen att inga bussar gick i hela Haninge och att vi inte skulle kunna komma hem när vi slutade va mindre viktig. XD Så det var bara att slå sig ner på Södra station och hoppas att det någon gång skulle anlända ett tåg. (Typ 75 tåg till Märsta gick med jämna mellanrum??). Efter en timme hade jag tagit mig "ända" till Älvsjö där jag tillsammans med miljarders andra människor hoppades på ett tåg till Handen. När jag äntligen kom dit efter mååååånga låååånga minuter hade jag världens tur att min fina Prick fortfarande var vaken och kunde börna och hämta mig med sin lilla bil. Så totalus tog det typ 1,5 timme dit 2 tim och 20 minuter hem för att jobba i 3,5 timme. BRA SKIIIIIT!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: