lindilus.blogg.se

1000 små bubblor i magen

Kategori: Djur

Jahapp...så var DM-väskan packad, "brun utan solen" sitter på ett ungefär där den ska och magen är i gungning av nervösa små bubblor. Jag har kollat packlistan 711 ggr, tittat på filmen från sista träningen 833 ggr och fått spykänslor när jag gått förbi väskan i hallen typ 964 ggr. Varför gör man såhär mot sig själv?? Hahaha! Gick upp svintidigt imorse helt frivilligt för att jag ska vara jättetrött och kunna sova tidigt ikväll eftersom morgondagen kräver en tidig uppgång för avfärd mot Västerås. Bara det att jag är svintrött redan nu och vill springa in till Pricky som har våran weekly fredags-nap alldeles ensam i den stora fluffiga sängen. Är det för tidigt att gå och lägga sig för natten redan nu??

*

Får sätta mig och stirra in i akvariet ett tag som en gammal nucka utan livskamrat. Det brukar man bli lugn och finurlig av. Men i det tillstånd mina ögonlock är i just nu så somnar jag väl sittandes...


 

Här e min undersköna firre Tingeling som Jespan fotat så tjusigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: