lindilus.blogg.se

Falska förhoppningar

Kategori: Livets lilla gång

Trots ett relativt tidigt avbrott i nyårsfirande hann jag iaf med denna fina bordsplacerings-binda och en jäffla massa läskiga raketer vid gropen. Grannarna ovanför firade dock länge och väl vill jag lova...det var festligare än festligast överallt utom i mina öron som försökte sova. XD
 

Imorse KÄMPADE jag mig upp till jobbet och längtade hem som ett litet näbbdjur redan på bussen in. När jag kom fram möttes jag av en helt tom tunnelbanestation...inte en käft så långt ögat nådde. Och jag tänkte: Yyeeiiaahha!! Inte en kund kommer det va idag..soft som den softaste soffpotatis!! Men så fel man kan ha.. jag han inte ens öppna innan kärringjävlar stod och ryckte i dörrhelvetet. Och mina vaniljbullar snoddes av en grabb som bara kom in och plockade allt han ville ha...så det va bara att ställa sig att baka om. Och hela jävla dagen va det en strid ström av folk som störde riktigt fint i mitt kampanjbyte så att bakissvettningarna strilade så det stod härliga till under kepsen. Varför är inte folk hemma och sover eller nåt en dag som denna??



Falska förhoppningar eller vad??!!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: