lindilus.blogg.se

Reko med reeker

Kategori: Djur

Förutom en tur hem till mor och far så har jag köpt nya små vänner till akvariet idag. Två panda-fiskar (bilden gör dem icke rättvisa) som smarrar saker på botten...dom heter Snabel och Snork. Sen köpte jag 3 reeeekeer som flyger runt över sanden och filar runt. En av dem är alldeles för stor och läskig dock, men jag vänjer mig förhoppningsvis tre dagar norr om öster. Den stora heter Monsterbiffen och de andra heter Reko och Rekan. (Fantasin och originaliteten är på topp)
 


Nu blir det snart ännu en tur till Svartbäcken med cheerskorna och hostan i högsta jävla hugg. Träning med "Årets lag" (enligt Haninges idrottsgala) är det som gäller så rekerna och pandorna får klara sig utan min fejja tryckt mot rutan ett tag. Hoppas dom klarar sig utan!!! XD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: