lindilus.blogg.se

Pysslar i natten...

Kategori: Livets lilla gång

Dagen har passerat i rask takt och här sitter jag nu i soffan igen, efter ett par timmar på jobbet, med fingrar kallare än fem frysta fiskpinnar i motvind. Jag va inne på SkyndaFynda-butiken vid Hornstull idag och hittade en liten julklapp som jag suttit här och pysslat lite med. 5 klappar är jag uppe i totalt nu...och fler ska det bli!! Snart får man knapra chokladkalender oxå.. lyckan är total när julen är nära!!! Det vill jag lova er!
 
 
Kommentarer:


Vems e den klappen?
Skrivet av Tin den 27 november, 2012 kl. 06:46 #
 

Vems e denklappen?
Skrivet av Tin den 27 november, 2012 kl. 06:46 #
 

Haha, men tyst på dig nu!! Det va mammas!!
Skrivet av Linda den 27 november, 2012 kl. 12:12 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: