lindilus.blogg.se

Vino Alan

Kategori: Musik,TV,Video,Film

 
 
                                                    Ramlade in på en video via Facebook imorse och jag skojar inte...jag har tittat på den här grabben hela morgonen. Just det här klippet har jag, utan att överdriva det minsta, kollat på minst 50 ggr på ett par timmar.


Jag älskar låten jag, älskar hans utseende och jag älskar hans röst. Megaälskar de 2 medtävlande killarna som blir helt nervösa för att han är så jävla grym och jag älskar när den svarta domaren tittar upp och ser ut som: da fuq?? Hatar dock att Simon avbryter honom mitt i vackerheten och VAFAAAN pratar Brittan om??? Hon behöver ju vård om hon tycker att han bara är "okej-bra". Är han bara okej så finns det ju lixom inte ens ord på hur mycket sämre hon är på att sjunga. Men nog om henne nu...måste återgå till att glutta in min nya idol VINO ALAN!!! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: