lindilus.blogg.se

Mot Florida VM

Kategori: Cheerleading

Nä nu är jag så trött att jag spricker mellan ögonbrynen. Och om 5,5 timme ska jag upp och åka iväg till Arlanda för en liten VM-trip till Florida...nu igen. Tänka sig att det är tredje året i rad nu. Det hade jag inte väntat mig där jag stod svettig, trött och jävligt ful på tryout:en för att komma in i Eagles. Men så är det nu och hela dagen efter jobb och besök hos päronen har jag fejat och fixat som en liten myra i en stack. Städat hos alla djuren, betalt massa tjaffs innan jag åker, städat hemmet, packat och all möjlig skit. Nu ska jag slänga mig i soffan och blunda tills jag ska åka iväg. Känns sorgligt att lämna min lilla Prickard och min hamsterbebis i 2 hela veckor...vi ses ju varje varje dag annars. Men det känns nog lite bättre på söndag förmiddag när jag ligger och steker vid poolkanten. Hopp och hej här hemma och håll tummarna för oss nästa fredag, söndag och måndag!! =)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: