lindilus.blogg.se

Finns det några tjocka barn här?

Kategori: Livets lilla gång

Nu har julafton nästan passerat och det är bara jag och päronen kvar. Dagen har bjussat på Lill-Olas allra första jul, ett feting glöggfikabord som var så julmysigt ett julmys bara kan bli och fick den efterföljande julmaten att bli en aning kämpig att trycka ner. Men det gick såklart och jag har precis varit ute i köket och "tittat" på ett par ägghalvor som låg och skrek mitt namn.       Jag har fått ytterst många prassligaste paket, bland annat en tandkräm med muffinssmak och en kokosnöt.
All I want for christmas nu är min Buppis, men det kommer ju inte att hända så jag får trösta mig med några chokladkolor och TV:n. Mys ändå! Hoppas alla fina flingor har haft en riktigt bra dag och goood juul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: