lindilus.blogg.se

Födselfika

Kategori: Livets lilla gång

 Idag har min familia varit här i boet för att fira min Prickards lilla födelsedag. Imorgon blir han hela 24 jordsnurr gammal. Egen lägenhet, bil och hamster har han nu när han blivit så till åldern kommen. Vilken karl man har haffat!! Hur som haver krubbade vi diverse kraffs jag slängt ihop, som den fabulösa husmoder jag är. Paketöppning och pet på hamstrar och gravidmagar hann vi med oxå en afton som denna. Av mig fick han en provflygning med flygplan (han kissade typ i kalsongerna av lycka) och av miljen fick han en smörgåsgrill och en ryggsäck. Bah håvar in värsta grejorna lixom. Men nu är jag alldeles för nervös för att sitta här och svamla. Årets första tävling imorn och min mage dansar både zumba och rumba.. Iiiiiiiiiiiiih!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: