lindilus.blogg.se

Minibuset röjer loss!!!

Kategori: Djur

Nej herregutt vilken ångest denna kvällen bjöd på. Hemsterbebis va på riktigt röjarhumör efter att ha tryckt i sig ett par gröna ärtor så vi tänkte att han skulle få springa av sig på köksgolvet en stund. Jag hade proppat in handdukar i alla springor och tejpat över alla hål...trodde jag. Men under ett skåp fanns ett liiiitet minimalistiskt hål som dög riktigt fint att krypa upp i och försvinna in i väggen, tyckte Charlie...



Jag fick ju sån panik att jag ville hetsäta 15 marabou 200grammare och gråta 500 liter tårar. Det hela slutade med att Rickard fick slita upp både botten och väggen på skåpet och pilla ner den lilla dunbollen med ett måttband. Han va typ 2 meter upp från golvet....da fuq??!!?? Nu sitter han i sin bur igen och verkar må prima, tvättar sig och äter solrosfrön medan vårat kök ser ut som skit. Han har allt en jävla tur att han är det sötaste på jorden...och att Rickard redan börjat planera att stoppa en tvättmaskin i utrymmet som nu blev i kökskåpet. Han står och mäter nu och planerar det hela. Hahahaha, nä jag dör på oss ibland!! =D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: