lindilus.blogg.se

Tonfisk och böner..vilken kväll!!!

Kategori: Livets lilla gång

Rickard, Michell och Charlie är på Brevik och grillar sig feta, men eftersom jag ska upp tidigare än en munk på fastande mage imorgon oxå så sitter jag här och inmundigar en humlans fin röra med tonfisk och blandade bönor. Mmmmmums!! Som grädde på moset har jag flängt ut på en smärre promenix i kvällskvistens dunkel iförd mina nya träningsdojjer (asbra stavning yes my dear) och ett spygrönt linne á la Magaluf. Jag bifogar diverse bilder på kalaset... + att jag slänger med en extra bild på ett tyskt hasselnötsöl (neeeehehejj det är ingen olja vad ni än säger) som jag och mor fann på Maxi idag. Enjoy!!



Ja ni ser ju...fartvindarna uppstår redan innan jag klivit utanför dörren. (bilden försvann i gamla bloggen)







Mina gamla pjucks i strlk 20 ser nästan likadana ut. =D






Och här har vi hasselnussöl...världsklass!! (bilden försvann i gamla bloggen)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: