lindilus.blogg.se

Oh the joy!

Kategori: Livets lilla gång

Mitt lillfinger är totalmosat och helt gråblått från onsdagsträningen. Det ser mer ut som en fläskig blodkorv än ett finger. I guess dinner's ready!


Jag vaknade med massive smärta i ena fotknölen 04.45 imorse och fick stappla till jobbet (och på jobbet) som ett jävla fröätarmongo. God morgon världen lixom...här varsego ta lite smärta for no reason!



Sen har min hals bestämt sig för att nu är det dags att bli förkyld igen...och riktigt ont ska det fanimej göra, annars kan det va. Det är som om 35 chilifrön röjer runt med häcksaxar och andra vapen där nere i djupet av mina luftvägar.



Och som grädde på våfflan har jag vart hos tandläkaren idag för att, vad jag trodde, äntligen bli klar med min rotfyllning. Men icke då!! På måndag ska jag dit och laga en annan tand och då ska vi boka ännu en härlig stund tillsammans för att en 4e gång hålla på och mörda min käft med diverse riv och slit pga samma tandjävel.



Lyckan är bara så jävla total denna dag!!!! Vem vill inte hosta upp 1500 lök till tandläkarn, leka halta Lotta tillsamman med Mr. Mongofinger och skruttruttenhalsen??? Oh the joy!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: