lindilus.blogg.se

Tröttmössa

Kategori: Livets lilla gång

Men asså hej tjotta bacon vad trött jag är idag. Imorse när mitt larm ringde VÄGRADE jag gå upp, jag stängde bara av och tryckte tjockfejan djupare ner i kudden. Det finns lixom inte i Linda-land i vanliga fall. Så jag fick åka med Rickard och hans far istället... och medan Rickard klädde på sig och fixade så paniksov jag ända tills vi va tvugna att gå. Katastroftrött som ett mosat lingon, rårört dessutom!
 
 
Så det enda jag orkat ta mig för idag efter jobbet är att lyssna musik och mixtra med julklapparna. AAeej det är ju så mysigt att tummarna ramlar av mig! Jag har bara runt 5 st kvar att köpa/beställa och det är inte ens december än..snacka om planerad. Eller så är jag bara helt sjuk i hövve när det kommer till julen. Pick and choose så att säga! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: