lindilus.blogg.se

Bruuur!

Kategori: Livets lilla gång

Idag har Bror namnsdag. Så alla bruuuursur därute...grattis mään!


Jag hade för övrigt hoppats att det fanns en tvättid ledig till mig denna förträffliga morgon, men nehepp jahapp... Då tänker jag protestbaka en cheesecake bara för det. För imorgon är det lilla papis födelsedag. Åååh, jag hade beställt en jättebra födelsedagspresent, som inte ville hinna fram i tid så nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. Det enda braiga med det är att jag har en julklapp färdig till pappa sen när den försenade födelsedagspresenten anländer. Oh well!


Idag ska jag, syster och mor bege oss ut i regnrusket för att knata Friskisloppet borta i Tyresö. Regnponchon ska såklart på och nummerlapp ska fästas rätt på bilringarna med största prescission. Det ska bli spännande det här!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: