lindilus.blogg.se

Rally-Linda

Kategori: Livets lilla gång

Herrejöstanes va vi övningskör jag och min karl. Idag va det fjärde "lektionen" och vi körde borta vid Länna industiområde. Först körde jag som vanligt runt inne på en parkering utan några bilar alls och kände mig coolare än coolerst och fartvindarna fläktade i bebishåret. (i max 20 km/h) Sen helt plötsligt skulle jag ut och köra på den riktiga vägen och då va jag inte riktigt lika tuff längre. Men jag lyckades fan rätt skapligt...ingen dog ju iaf lixom! Växlade loss till både 2:an och 3:an, körde i en korsning med övergångsställe, blev stressad av en jävla idiot bakom mig och vänstersvängade tillslut in på min trygga parkering igen och övade lite inbromsningar då jag har en tendens att köra tvärnit deluxe fast jag tror jag är fett lugn och fin. Hahahaha.. ska döpa om mig till Rally i mellannamn.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: